søndag den 26. februar 2012

gode nyheder eller !!?

D. 25/2 - Havde i går besøg af 3 forskellige læger, de er alle sammen rigtig søde, og forbavset over hvor god jeg er til at snakke thai. De kalder mig endda Chompoo som er mit thai navn.
Det betyder lyserød, fik det af Pam for snart 1½ år siden, første gang vi var på rundrejse sammen!

Nå med de gode nyheder er at jeg om en 2-4 dage bliver udskrevet fra hospitalet, og derefter en lille uge så burde jeg kunne genoptage mit arbejde! Det passer bare perfekt, i forhold til jobbet, da jeg skal kører min sidste rundrejse d. 9 marts.

Jeg ville være så ked af at skulle afslutte på den måde, hvis ikke jeg kan få min sidste rundrejse med... Så gør alt for at blive rask, gå rundt og gør alt hvad lægerne siger, så satser på at jeg virkelig kan kører den sidste rundrejse!

Jeg har også en aftale med skrædderen, skal have lavet et par kjole, og et jakkesæt. Så skal bare være rask!

Nå de gode nyheder var måske kommet lidt for tidligt... :( I dag har min blodtryk været højere end det plejer, jeg har haft feber for første gang siden jeg blev indlagt, og mine smerter har været meget meget værre end de seneste dage. Har haft besøg af en smerte læge, som har skulle finde ud af hvilket medicin der måske kunne lindre mine smerter uden at gøre mig sløv som jeg pt er...
Hun var rigtig sød, og fortalte at hun havde haft et par patienter lige som mig, hvor det har taget lidt længere tid end normalt om at hele og smerterne de første dage efter operationen har været utrolig slemme.
Så i hendes øjne går der måske lidt længere.
Det har jeg altså bare ikke tid til :(


Nå men højde punktet i dag har været at jeg har fået set afsnit 12 og 13 af desperate housewives sæson 8 og jeg har fået en ananas smoothie. Har desuden fundet ud af hvordan det der roomservice fungere, det er ret smart og de har mange lækre ting, problemet er bare at jeg ikke rigtig har lyst til at spise...

Håber på det bedste og at i derhjemme sender nogle positive tanker min vej, så jeg kan blive rask meget hurtigt. Det er efterhånden ret kedeligt at ligge her, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis ikke de havde internet.

En helt anden ting; man finder hurtigt ud af hvem der er der for en og hvem der ikke er, når man bliver syg på denne måde! Der gør en ked af det, men på den anden side så ved man hvem man skal bruge tid på og hvem man så absolut ikke skal... Det er virkelig en øjenåbner... Det er trist og gør ondt, men sådan er livet bare...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar