mandag den 27. februar 2012

Frihed lige om hjørnet

For første gang i mange mange dage - ved godt jeg kun har været her en uge, men det føles som evigheder! Har jeg kunne rejse mig fra sengen og gå længere ture rundt på sygehuset.
Det giver altså en vis frihed, at kunne få lidt rundt...

Har tilgengældt haft lidt feber i dag, hvilket ikke er helt så heldigt...

Men som tingende ser ud pt. så bliver jeg nok udskrevet på onsdag hvis alt går som det skal, hvilket jeg krydser fingre for det gør... I morgen skal jeg havde plastrene af fra operationen og kan for første gang se mine små ar. Er en smugle spændt på at se de små ar der er, og selvfølgelig hvor store/små de nu er...!!

En ting der er super lækkert ved et privat hospital som dette, er at maden er super lækker, det er ikke helt som jeg husker den da jeg var indlagt i Danmark for snart 1½ år siden, eller dengang min mor var indlagt med tvillingerne for snart 18 år siden...

Hvis man skulle være i tvivl, så så min aftensmad sådan ud

Så nu satser jeg på at jeg får det meget bedre, de 4 læger som tilser mig, har alle sagt det ser rigtig godt ud, og at de regner med at onsdag burde jeg være på benene igen og så lige et par dage hjemme hvor jeg tager det stille og roligt så bruge jeg være 100& klar :) Så det satser og ber jeg til sker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar