lørdag den 10. marts 2012

Afsked med Frank


Så kom dagen hvor jeg skulle tage afsked med en af mine dejlige kollegaer...
I går tog Benjamin, Frank og jeg ud for at spise sammen for sidste gang under disse himmelstrøg, det var en hyggelig aften men havde det rigtig skidt, så var glad for at have en dag mere med Frank inden han smutte hjem til Danmark.

Det blev til en stille og rolig dag med hygge, først et smut til MBK, da frank gerne ville have et par nye sko og vi kiggede da også på hvad der gik i biffen, men desværre ikke noget godt, med mindre vi ville vente flere timer, og det gad vi ikke, så vi tog hjem i stedet, og efter en middagslur, stod den på lidt hygge med pizza og tv.

 Frank er ked af at skulle sige farvel til Bodil

Det var en super hyggelig og meget sjovt dag, selvom det også var vemodigt at skulle sige farvel til en dejlige kollega - Men håber meget på at kunne besøge ham sommeren over i Marmaris i Tyrkiet, selvom jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke ville dertil igen, efter min endagstur fra Rhodos tilbage i 2010 med Monica.

Efter nogle timer smed jeg Frank ud og i en taxa mod lufthavene! Det blev simpelthen for meget at hører på :)


Har de seneste par dage ventet på Europæiske skulle modtage min journal fra sygehuset her i Bangkok, og endelig ringede der en læge til mig - faktisk sammen læge som jeg snakkede med i Vietnam inden jeg kom tilbage til Bangkok, og han forslog nogle piller jeg skulle tage og hvis ikke det var blevet bedre inden 4 dage, synes han jeg skal lave min billet om til snarest muligt og komme hjem - og han tilbød endda han selv personligt ville finde ud af hvordan og ledes, hvis jeg bare ville sige til egen læge at jeg skulle henvises til ham på gentofte sygehus...
Så nu venter jeg tiden an, 4 dage med piller og derefter tager jeg min beslutning om hvad der skal ske...

Heldigvis er der en madras klar hjemme hos de gamle til mig - da jeg jo stadig ikke har fundet mig en lejlighed! Er så super taknemmelig for mine dejlige forældre og søskende, men vil gerne finde mig eget, så leder stadig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar