mandag den 5. marts 2012

Pakker for sidste gang

Er så småt gået igang med at sortere mit liv så det kan være i en kuffert, for sidste gang... Uhh den tanker gør ondt i hjertet, når man tænker på alle de oplevelser, minder og mennesker man har mødt på sin vej helt tilbage fra oktober 2009 og til nu...


Det hele startede for over 3 år siden, og nu er det ved at være ved vejs ende! Pakker min T-Shirt for sidste gang, og mindes endnu en gang de mennesker der var med til at starte det hele, minderne på trøjen med de søde og kærlige ord fra alle dem jeg gik på guideskoler med giver mig en klump i halsen, for mange har man mistet lidt undervejs, andre har man dog heldigvis. Lige meget hvad savner jeg helt sikkert de mange mennesker der var fundamentet for Service & Co. tilbage i 2009.

Jeg glemmer aldrig hvor jeg komme fra, aldrig...Og når der kommer lidt mere ro på tilværelsen, men ikke for meget ro, en gang guide - altid guide! I hvert fald indeni! Så skal der nok også komme nogle indlæg om den måned på guideskole med Service & Co. der gjorde at jeg i dag kan se tilbage på de 2½ år jeg har været for Bravo tours!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar