torsdag den 15. marts 2012

En ære slutter efter 2½ år

Sidder nu her i Bangkok og tænker tilbage på de sidste 2½ år! Navnlig de 6 måneder jeg havde i Emiraterne, 6 måneder på Rhodos og 1½ år i Thailand, Vietnam og Cambodja!

Mens solen stille er ved at giver plads for månen, flyver mine tanker tilbage på alle de fascinerende mennesker jeg har mødt, de fede oplevelser jeg har med mig hjem og ikke mindst den udvikling jeg har været igennem!

Jeg fortryder på ingen måde at være taget ud i den store verden som guide! Men ( den kender alle guider, jeg fortryder; så er det at jeg ikke gjorde det noget før! Men på den anden side havde jeg været ude før, havde det nok ikke være det samme!

Er dog lidt ked af jeg ikke startede med at skrive blog allerede i første sæson! ved godt det har været dejligt for jer derhjemme, men det har været mindst lige så dejligt for mig, og bliver nok endnu bedre med tiden, når jeg savner det eller ikke lige kan huske nogle af de fedeste oplevelser som jeg har fået med i bagagen.

De næste 5 blogindlæg bliver et oprids af hvad jeg har oplevet de sidste 2½ år jeg har været ude som guide!
Kan ikke love det kommer lige med det sammen, men de skal nok komme på et tidspunkt :)

Jeg vender tilbage til Danmark - fuldt mættet med indtryk, oplevelser og ikke mindst en ny familie, som vil være savnet hver eneste dag fremover! Har skulle sige farvel til så mange mennesker ikke mindst hernede i Asien, som i den grad har gjort indtryk på mig!

Folk som har åbnet deres hjerter, deres hjem og lukket lille mig ind i deres hverdag...

Nu vil jeg gøre de sidste ting færdige og sætte mig i en taxa på vej til lufthavnen! Mens jeg passere bygningerne og solen sidste stråler lyser himlen op i mange smukke og mærker så stille falder på, vil jeg tænke tilbage på de mange mange gode minder jeg tager med mig hjem.

Men hold op hvor jeg også glæder mig til at se min dejlige familie og fantastiske venner som jeg har derhjemme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar