tirsdag den 13. marts 2012

DANMARK FREDAG

Det var en smugle vemodigt at skulle sige fra, har kun 11 dage tilbage af min kontrakt hernede! Men blev nød til at tage en beslutning om hvad der er bedst for mit helbred, og eftersom lægerne hernede mener at jeg er rask selvom jeg stadig er i mange smerter, så har jeg valgt at tage hjem...
Men er en smugle ked af jeg ikke kommer til at sige farvel til Johan - ikke ordenligt i hvert fald, hvor imod Benjamin havde jeg jo heldigvis forleden dag, selvom vi ikke fik sagt rigtig farvel... 



Lander på fredag, så har faktisk ikke meget mere end 50 timer tilbage i Thailand - hvilket betyder jeg har tilbragt 519 dage hernede - ferie osv. Men hold da op, det svare til 74 uger og 1 dag, eller 12456 timer... Hvilket faktisk er en hel del, nu jeg tænker over det...

Selvom det er en vemodig afsked, og jeg er meget ked af at skulle afslutte kapitlet hernede og generelt som rejseleder sådan, så glæder jeg mig virkelig til at komme hjem!
Glæder mig til at være sammen med min dejlige familie, mine fantastisk venner, og bare kunne lade aftaler uden af det skal aftales flere måneder i forvejen, for at passe ind i hvornår jeg er hjemme...

Men glæder mig også til at finde ud af hvad jeg fejler, og forhåbentlig finde ud af hvordan det kan gøres bedre! Har en date med mine læge d. 21/3 og forhåbentlig en henvisning til Gentofte hvorefter jeg skal gennem en masse undersøgelser som skulle gøre mig rask...

Men lige nu kan jeg ikke se længere frem end fredag hvor min dejlige far, måske søstre og søde veninde Malene kommer og henter mig i lufthavnen, hvorefter jeg skal hjem til MOAR, som har lavet morgenmad... Åhhhh lidt forkælet bliver man jo nok - men hvor jeg dog savner dem alle så utrolig meget!!

En lidt sjov ting var at jeg selv skulle ringe til Thai for at få min billet lavet om, og jeg kunne ikke komme igennem på det nummer jeg har til thailand, så ringede til DK, hun mente jeg ikke kunne få svar i dag, da de i thailand ville gå hjem inden for en halv time, hun lovede mig svar i morgen, men nu tager jeg ikke nederlag og jeg som kender mig godt, ved helt sikkert hvad jeg taler om, så jeg ringede igen til thai nummeret og kom igennem og i løbet af 5 min fik jeg en plads på flyet... Vente til i morgen - ej ellers tak... Hun sagde forresten også alt var optaget så jeg kom på vente liste, men nej jeg er sølv medlem så hvis der er plads skal jeg havde den... hehe - så kl 06.35 fredag morgen lander jeg i dk :)
Kan slet ikke vente :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar